DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 29 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16395
Title: Особенности диалогической речи у старших дошкольников с общим недоразвитием речи
Authors: Дроздова, Н. В.
Вепрева, А. В.
Keywords: діалогічне мовлення
старші дошкільнята із загальним недорозвиненням мовлення
корекційні заняття
диалогическая речь
старшие дошкольники с общим недоразвитием речи
коррекционные занятия
dialogical speech
elder preschool children with general speech underdevelopment
correctional lessons
Issue Date: 2015
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Дроздова, Н. В. Особенности диалогической речи у старших дошкольников с общим недоразвитием речи / Н. В. Дроздова, А. В. Вепрева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 29. - С. 38-42.
Abstract: У статті розглядаються питання вивчення діалогічного мовлення і, особливо, вміння ставити запитання у старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення. Виявлено, що на характер продукування питань у старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення впливає не тільки наявність або відсутність зорової опори, але і змістовний компонент ілюстрації, тип використовуваних питань з боку дорослого. Вказується на необхідність здійснення цілеспрямованої роботи з формування вміння ставити запитання у дошкільнят із загальним недорозвиненням мовлення на корекційних заняттях.
В статье рассматриваются вопросы изучения диалогической речи и, в частности, умения задавать вопросы у старших дошкольников с общим недоразвитием речи. Выявлено, что на характер продуцирования вопросов у старших дошкольников с общим недоразвитием речи влияет не только наличие либо отсутствие зрительной опоры, но и содержательный компонент иллюстрации, тип используемых вопросов со стороны взрослого. Указывается на необходимость осуществления целенаправленной работы по формированию умения задавать вопросы у дошкольников с общим недоразвитием речи на коррекционных занятиях.
The article deals with the study of dialogical speech and in particular with the ability to ask questions of elder preschool children (4-5 years old) with general speech underdevelopment . It was revealed that the nature of building a question by elder preschool children with general speech underdevelopment is affected not only by the presence or absence of visual support, but also by a substantial component of illustration, which is normally the type of questions used by adults. The necessity of determined work on building skills of elder preschool children with general speech underdevelopment to ask questions at (during) correctional lessons is highlighted.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16395
Appears in Collections:Випуск 29

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Drozdova_Vepreva.pdf441.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.