DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 29 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16345
Title: Особливості модернізації системи спеціальної освіти в країнах Західної Європи та США
Authors: Арендарук, А. О.
Keywords: діти з особливими освітніми потребами
модернізація спеціальної освіти
інтегроване та інклюзивне навчання
дети с особыми образовательными потребностями
модернизация специального образования
интегрированное и инклюзивное обучение
children with special educational needs
modernization special education
integrated and inclusive education
Issue Date: 2015
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Арендарук А. О. Особливості модернізації системи спеціальної освіти в країнах Західної Європи та США / А. О. Арендарук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : збірник наукових праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 29. - С. 5-11.
Abstract: У статті розглядаються особливості трансформації навчального процесу осіб з особливими освітніми потребами – від сегрегативних інституцій до інтегрованих та інклюзивних закладів у країнах Західної Європи (Бельгії, Італії, Німеччині, Великобританії) та США. Стаття висвітлює впровадження інклюзії в цих країнах у 70-80х роках XX століття, поступове її удосконалення відповідно до зростаючих наукових уявлень про освіту осіб з особливими освітніми потребами. Автор висвітлює переваги інклюзивної форми навчання в найрозвиненіших країнах світу. В статті особлива увага приділяється актуальним проблемам, які на сьогодні знаходяться в полі зору зарубіжних дефектологів-науковців щодо удосконалення інклюзивної форми навчання в країнах Західної Європи та США. Стаття містить деякі законодавчі документи нової методології спеціальної освіти дітей з особливими освітніми потребами за кордом.
В статье рассматриваются особенности трансформации учебного процесса лиц с особыми образовательными потребностями - от сегрегативних институтов к интегрированным и инклюзивным учреждениям в странах Западной Европы (Бельгии, Италии, Германии, Великобритании) и США. Статья освещает внедрения инклюзии в этих странах в 70-80х годах XX века, постепенное ее совершенствование в соответствии с растущими научными представлениями об образовании лиц с особыми образовательными потребностями. Автор освещает преимущества инклюзивной формы обучения в самых развитых странах мира. В статье особое внимание уделяется актуальным проблемам, которые на сегодня находятся в поле зрения зарубежных дефектологов-ученых относительно совершенствования инклюзивной формы обучения в странах Западной Европы и США. Статья содержит некоторые законодательные документы новой методологии специального образования детей с особыми образовательными потребностями за границей.
The article discusses peculiarities of transformation of the educational process intended for persons with special needs - from segregative institutions to integrated and inclusive organisations in the Western Europe (Belgium, Italy, Germany) and the United States. The article highlights implementation of inclusive education in these countries in 70-80s of the XX century, its gradual improvement according to growing scientific understanding on education of persons with special needs. The author highlights the benefits of inclusive education in the most developed countries. The article focuses on topical issues which are currently under review of foreign developmental specialists-scholars as of improvement of inclusive education in the Western Europe and the USA. This article contains some legal documents concerning a new methodology for special education of children with special educational needs abroad.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16345
Appears in Collections:Випуск 29

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Arendaruk.pdf457 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.