DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1591
Title: Система роботи з слабковстигаючими учнями основної школи з математики
Authors: Іщенко, Галина Володимирівна
Keywords: слабковстигаючі учні
психолого-педагогічні передумови
методична система
корекційна діяльність вчителя
діагностика математичних здібностей
система вправ за дидактичним призначенням
метод активної готовності
behindhand pupils
psychological and pedagogical premises
methodical system
correcting activity of the teacher
diagnostic of mathematical abilities
system of the exercises on didactic requirements
Issue Date: 2006
Publisher: Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Іщенко, Галина Володимирівна. Система роботи з слабковстигаючими учнями основної школи з математики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Г. В. Іщенко ; наук. кер. З. І. Слєпкань ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2006. — 20 с.
Abstract: У дисертації досліджується методична система роботи з слабковстигаючими учнями основної школи з математики. Актуальність дослідження обумовлена ситуацією, що склалась у навчаль-но-виховному процесі, з одного боку і новим рівнем соціальних вимог, з іншого боку. Аналіз науково-педагогічної та методичної літератури дозволив визначити низку причин, що обумовлюють слабку успішність учнів. Розглянута природа та характер математичних здібностей. Проаналізована актуальна проблема сучасної школи – рівнева диференціація шкільного навчання. Ядром системи є комплекс навчальних математичних вправ і корекційна діяльність вчителя спрямована на попередження та усунення слабкої успішності учнів, на досягнення ними обов’язкових результатів навчання. Вправи розподілені і структуровані за їх дидактичним призначенням. Комплекс вправ поєднується з комплексом необхідних рекомендацій по проведенню і організації навчального процесу. Коректуюча діяльність ґрунтується на методі активної готовності. У проведеному дисертаційному дослідження містяться дані, що відображають позитивні результати експериментальної перевірки методичної системи. Практичні результати знайшли відображення в таблицях, гістограмах.
The thesis studies system of the work of school teacher of mathematic with behindhand pupils. Ur-gency of the study is conditioned by situation established in pedagogical process in modern school, on the one hand, and new level of the social requirements, on the other hand. Basing on the analysis of scientif-ic-pedagogical researches we find out reasons that determined weak level of pupils in school. The nature of mathematical abilities is considered in the thesis. Psychologically and pedagogically premises and ways of development of the intellectual abilities and personality of backward pupils are defined in the course of the study. The actual problem of modern school - level differentiation of teaching is analysed in the work. The central part of the System is complex of exercises directed to improve low level of pupils training. The exercises are portioned and structured on didactic purposes. The complex of the exercises matches with set necessary recommendations on undertaking and organization of the pedagogical activity, that based on method of active readiness. The work contains datas, reflecting positive results of experimental researches. The practical results are demonstrated in tables and histograms.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1591
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ishchenko.pdf317.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.