Розглянута система пропедевтичних вправ початкового сприйняття понять “інваріант” та
“напівінваріант”. Пропонується застосування цієї системи в процесі викладання дисципліни
“Математика” молодшим спеціалістам комп’ютерно-орієнтовних спеціальностей, на відміну від
існуючої на сьогодні думки, що цей матеріал доцільно використовувати в процесі підготовки
школярів до участі в математичних олімпіадах.
Рассмотрена система пропедевтических упражнений начального восприятия понятий
“инвариант” и “полуинвариант”. Предлагаеться применение этой системы в процессе
преподавания дисциплины “Математика” младшим специалистам компьютерно-ориентированных
специальностей, в отличие от существующего сегодня мнения, что этот материал целесообразно
использовать в процессе подготовки школьников к участию в математических олимпиадах.
A system of propaedeutic exercises of preliminary perception of concepts “invariant” and “semiinvariant”
has been considered. This system is proposed for application within studying the discipline
“Mathematics” for students of computer-oriented specialties, as against the opinion that this material is
advisable for applying in preparing pupils to mathematical Olympiads.