ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лещинський, О. | |
dc.contributor.author | Тихонова, В. | |
dc.contributor.author | Бохонова, Т. | |
dc.contributor.author | Томащук, О. | |
dc.contributor.author | Гроза, В. | |
dc.date.accessioned | 2017-09-18T11:07:23Z | |
dc.date.available | 2017-09-18T11:07:23Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Пропедевтика сприйняття понять "інваріант” та "напівінваріант” пр наданні математичної освіти молодшим спеціалістам комп'ютерно-орієнтовних спеціальностей (ВНЗ I-II рівнів акредитації) / О. Лещинський, В. Тихонова, Т. Бохонова, О. Томащук , В. Гроза // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 16. – C. 83-89. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15597 | |
dc.description.abstract | Розглянута система пропедевтичних вправ початкового сприйняття понять “інваріант” та “напівінваріант”. Пропонується застосування цієї системи в процесі викладання дисципліни “Математика” молодшим спеціалістам комп’ютерно-орієнтовних спеціальностей, на відміну від існуючої на сьогодні думки, що цей матеріал доцільно використовувати в процесі підготовки школярів до участі в математичних олімпіадах. | ua |
dc.description.abstract | Рассмотрена система пропедевтических упражнений начального восприятия понятий “инвариант” и “полуинвариант”. Предлагаеться применение этой системы в процессе преподавания дисциплины “Математика” младшим специалистам компьютерно-ориентированных специальностей, в отличие от существующего сегодня мнения, что этот материал целесообразно использовать в процессе подготовки школьников к участию в математических олимпиадах. | ua |
dc.description.abstract | A system of propaedeutic exercises of preliminary perception of concepts “invariant” and “semiinvariant” has been considered. This system is proposed for application within studying the discipline “Mathematics” for students of computer-oriented specialties, as against the opinion that this material is advisable for applying in preparing pupils to mathematical Olympiads. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | інваріант | ua |
dc.subject | напівінваріант | ua |
dc.subject | инвариант | ua |
dc.subject | полуинвариант | ua |
dc.subject | invariant | ua |
dc.subject | semi-invariant | ua |
dc.subject.classification | 371.32:51(045) | ua |
dc.title | Пропедевтика сприйняття понять "інваріант” та "напівінваріант” при наданні математичної освіти молодшим спеціалістам комп'ютерно-орієнтовних спеціальностей (ВНЗ I-II рівнів акредитації) | ua |
dc.type | Article | ua |