Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Пропедевтика сприйняття понять "інваріант” та "напівінваріант” при наданні математичної освіти молодшим спеціалістам комп'ютерно-орієнтовних спеціальностей (ВНЗ I-II рівнів акредитації)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лещинський, О.
dc.contributor.author Тихонова, В.
dc.contributor.author Бохонова, Т.
dc.contributor.author Томащук, О.
dc.contributor.author Гроза, В.
dc.date.accessioned 2017-09-18T11:07:23Z
dc.date.available 2017-09-18T11:07:23Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Пропедевтика сприйняття понять "інваріант” та "напівінваріант” пр наданні математичної освіти молодшим спеціалістам комп'ютерно-орієнтовних спеціальностей (ВНЗ I-II рівнів акредитації) / О. Лещинський, В. Тихонова, Т. Бохонова, О. Томащук , В. Гроза // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 16. – C. 83-89. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15597
dc.description.abstract Розглянута система пропедевтичних вправ початкового сприйняття понять “інваріант” та “напівінваріант”. Пропонується застосування цієї системи в процесі викладання дисципліни “Математика” молодшим спеціалістам комп’ютерно-орієнтовних спеціальностей, на відміну від існуючої на сьогодні думки, що цей матеріал доцільно використовувати в процесі підготовки школярів до участі в математичних олімпіадах. ua
dc.description.abstract Рассмотрена система пропедевтических упражнений начального восприятия понятий “инвариант” и “полуинвариант”. Предлагаеться применение этой системы в процессе преподавания дисциплины “Математика” младшим специалистам компьютерно-ориентированных специальностей, в отличие от существующего сегодня мнения, что этот материал целесообразно использовать в процессе подготовки школьников к участию в математических олимпиадах. ua
dc.description.abstract A system of propaedeutic exercises of preliminary perception of concepts “invariant” and “semiinvariant” has been considered. This system is proposed for application within studying the discipline “Mathematics” for students of computer-oriented specialties, as against the opinion that this material is advisable for applying in preparing pupils to mathematical Olympiads. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інваріант ua
dc.subject напівінваріант ua
dc.subject инвариант ua
dc.subject полуинвариант ua
dc.subject invariant ua
dc.subject semi-invariant ua
dc.subject.classification 371.32:51(045) ua
dc.title Пропедевтика сприйняття понять "інваріант” та "напівінваріант” при наданні математичної освіти молодшим спеціалістам комп'ютерно-орієнтовних спеціальностей (ВНЗ I-II рівнів акредитації) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу