DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 03. Фізика і математика у вищій і середній школі » Випуск 16 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15597
Title: Пропедевтика сприйняття понять "інваріант” та "напівінваріант” при наданні математичної освіти молодшим спеціалістам комп'ютерно-орієнтовних спеціальностей (ВНЗ I-II рівнів акредитації)
Authors: Лещинський, О.
Тихонова, В.
Бохонова, Т.
Томащук, О.
Гроза, В.
Keywords: інваріант
напівінваріант
инвариант
полуинвариант
invariant
semi-invariant
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Пропедевтика сприйняття понять "інваріант” та "напівінваріант” пр наданні математичної освіти молодшим спеціалістам комп'ютерно-орієнтовних спеціальностей (ВНЗ I-II рівнів акредитації) / О. Лещинський, В. Тихонова, Т. Бохонова, О. Томащук , В. Гроза // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 16. – C. 83-89.
Abstract: Розглянута система пропедевтичних вправ початкового сприйняття понять “інваріант” та “напівінваріант”. Пропонується застосування цієї системи в процесі викладання дисципліни “Математика” молодшим спеціалістам комп’ютерно-орієнтовних спеціальностей, на відміну від існуючої на сьогодні думки, що цей матеріал доцільно використовувати в процесі підготовки школярів до участі в математичних олімпіадах.
Рассмотрена система пропедевтических упражнений начального восприятия понятий “инвариант” и “полуинвариант”. Предлагаеться применение этой системы в процессе преподавания дисциплины “Математика” младшим специалистам компьютерно-ориентированных специальностей, в отличие от существующего сегодня мнения, что этот материал целесообразно использовать в процессе подготовки школьников к участию в математических олимпиадах.
A system of propaedeutic exercises of preliminary perception of concepts “invariant” and “semiinvariant” has been considered. This system is proposed for application within studying the discipline “Mathematics” for students of computer-oriented specialties, as against the opinion that this material is advisable for applying in preparing pupils to mathematical Olympiads.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15597
Appears in Collections:Випуск 16

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Leshchynskii_Tikhonova_Bokhonova_Tomashchuk_Groza.pdf255.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.