У статті розглядається проблема підготовки викладачів вищих навчальних закладів до дидактичного
проектування з позицій зарубіжного досвіду. Визначається, що у підвищенні кваліфікації викладачів загальною
сучасною тенденцією є визнання переваг проблемно-пошукової орієнтації навчання, значна преференція
надається рефлексивному підходу, згідно з яким проектувальна діяльність набуває провідного значення.
В статье рассматривается проблема подготовки преподавателей высших учебных заведений к
дидактическому проектированию с позиций зарубежного опыта. Определяется, что в повышении
квалификации преподавателей общей современной тенденцией является признание преимуществ проблемно-
поисковой ориентации обучения, значительное преференция дается рефлексивному подходу, согласно с
которым проектировочная деятельность приобретает ведущее значение.
The article focuses on proving of teacher training universities to didactic design from the standpoint of foreign
experience. Determined that the training of teachers overall modern trend is to recognize the benefits of problem-search
orientation training, much preferred reflexive approach whereby projecting activity takes leading role.