DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 19(29) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13558
Title: Зарубіжні підходи з підготовки викладачів до дидактичного проектування
Authors: Романова, Г. М.
Keywords: викладач
дидактичне проектування
підвищення кваліфікації
підхід
преподаватель
дидактическое проектирование
повышение квалификации
подход
teacher
teaching design
training
approach
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Романова Г. М. Зарубіжні підходи з підготовки викладачів до дидактичного проектування / Г. М. Романова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип 19 (29). - С. 78-80
Abstract: У статті розглядається проблема підготовки викладачів вищих навчальних закладів до дидактичного проектування з позицій зарубіжного досвіду. Визначається, що у підвищенні кваліфікації викладачів загальною сучасною тенденцією є визнання переваг проблемно-пошукової орієнтації навчання, значна преференція надається рефлексивному підходу, згідно з яким проектувальна діяльність набуває провідного значення.
В статье рассматривается проблема подготовки преподавателей высших учебных заведений к дидактическому проектированию с позиций зарубежного опыта. Определяется, что в повышении квалификации преподавателей общей современной тенденцией является признание преимуществ проблемно- поисковой ориентации обучения, значительное преференция дается рефлексивному подходу, согласно с которым проектировочная деятельность приобретает ведущее значение.
The article focuses on proving of teacher training universities to didactic design from the standpoint of foreign experience. Determined that the training of teachers overall modern trend is to recognize the benefits of problem-search orientation training, much preferred reflexive approach whereby projecting activity takes leading role.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13558
Appears in Collections:Випуск 19(29)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Romanova.pdf203.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.