Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Зарубіжні підходи з підготовки викладачів до дидактичного проектування

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Романова, Г. М.
dc.date.accessioned 2017-04-20T09:14:47Z
dc.date.available 2017-04-20T09:14:47Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Романова Г. М. Зарубіжні підходи з підготовки викладачів до дидактичного проектування / Г. М. Романова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип 19 (29). - С. 78-80 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13558
dc.description.abstract У статті розглядається проблема підготовки викладачів вищих навчальних закладів до дидактичного проектування з позицій зарубіжного досвіду. Визначається, що у підвищенні кваліфікації викладачів загальною сучасною тенденцією є визнання переваг проблемно-пошукової орієнтації навчання, значна преференція надається рефлексивному підходу, згідно з яким проектувальна діяльність набуває провідного значення. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема подготовки преподавателей высших учебных заведений к дидактическому проектированию с позиций зарубежного опыта. Определяется, что в повышении квалификации преподавателей общей современной тенденцией является признание преимуществ проблемно- поисковой ориентации обучения, значительное преференция дается рефлексивному подходу, согласно с которым проектировочная деятельность приобретает ведущее значение. ua
dc.description.abstract The article focuses on proving of teacher training universities to didactic design from the standpoint of foreign experience. Determined that the training of teachers overall modern trend is to recognize the benefits of problem-search orientation training, much preferred reflexive approach whereby projecting activity takes leading role. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject викладач ua
dc.subject дидактичне проектування ua
dc.subject підвищення кваліфікації ua
dc.subject підхід ua
dc.subject преподаватель ua
dc.subject дидактическое проектирование ua
dc.subject повышение квалификации ua
dc.subject подход ua
dc.subject teacher ua
dc.subject teaching design ua
dc.subject training ua
dc.subject approach ua
dc.subject.classification 378.147 : 33 – 051 ua
dc.title Зарубіжні підходи з підготовки викладачів до дидактичного проектування ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу