DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 19(29) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13550
Title: Контекстне навчання як інноваційна технологія організації лабораторних занять у вищій педагогічній школі
Authors: Гузій, Н. В.
Keywords: контекстне навчання
лабораторні заняття у вищій школі
квазіпрофесійна діяльність студентів
імітаційне моделювання
педагогічні ігри
контекстное обучение
лабораторные занятия в высшей школе
квазипрофессиональная деятельность студентов
имитационное моделирование
педагогические игры
context study
practical classes in high pedagogical school
semi-professional students activities
imitation
modeling
pedagogical games
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Гузій Н. В. Контекстне навчання як інноваційна технологія організації лабораторних занять у вищій педагогічній школі / Н. В. Гузій // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип 19 (29). - С. 115-118
Abstract: У публікації висвітлено педагогічні можливості контекстного навчання як інноваційної технології організації лабораторних занять у вищій педагогічній школі.
В публикации показано педагогические возможности контекстного обучения как инновационной технологии организации лабораторных занятий в высшей педагогической школе.
The publication discovers pedagogical aspects of context education as innovative techniques for running practical classes in high pedagogical school.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13550
Appears in Collections:Випуск 19(29)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Huzii.pdf198.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.