DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 18 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13468
Title: Контрольно-оцінювальна діяльність учителя в дискурсі педагогічної концепції в В. О. Сухомлинського
Authors: Біляковська, О. О.
Keywords: дитина
учень
оцінка
педагогічна діяльність
учитель
контроль
оцінювання
ребенок
ученик
оценка
учитель
педагогическая деятельность
контроль
оценивание
a child
a student
a grade
pedagogical activity
a teacher
evaluation and assessment
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Біляковська О. О. Контрольно-оцінювальна діяльність учителя в дискурсі педагогічної концепції в В. О. Сухомлинського / О. О. Біляковська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики : збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 18 (28). - С. 38-41
Abstract: У статті розкриваються сутнісні особливості гуманістичних поглядів, ідей, підходів до контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів у педагогічний концепції В.О. Сухомлинського.
В статье раскрываются сущностные особенности гуманистических взглядов, идей, подходов к контролю и оцениванию учебных достижений учеников в педагогической концепции В.О. Сухомлинского.
The article explores the essential peculiarities of the humanistic views, ideas and approaches student’s assessment in the pedagogical concepts of V.O. Sukhomlinsky.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13468
Appears in Collections:Випуск 18

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Biliakovska.pdf210.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.