Browsing 2014 рік by Title

Sort by: Order: Results:

  • Пролеєв, Cергій (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
    В статті розглядається «суспільство знань» як особлива ситуація буття та самовизначення людини. Для її опису застосовується модель, що складається з трьох компонентів. Це, по-перше, спосіб опанування та асиміляції ...
  • Слотердайк, Петер (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
    Експлікація звикання, звичкоподібного (das Gewohnheitsmäßige), психосоматично втіленого – про це вже йшлось вище з посиланням на етику як на Першу Теорію – є частковим феноменом процесу, який я називаю розділенням ...
  • Горбунова, Людмила (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
    Сучасна освітня політика формується під впливом соціокультурних викликів глобалізації, яка відбувається як процес руйнації колишніх відносно гомогенних етно-культурних та національних цілісностей та становлення нових ...
  • Горбунова, Людмила (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
    Сучасний контекст глобалізації формує соціокультурні виклики для освітньої політики. Відбувається процес руйнації колишніх ієрархічних структур порядку в турбулентних потоках хаотичного сплетення і перемішування «плинних» ...
  • Курбатов, Сергій; Буравой, Майкл (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
    У своєму ексклюзивному інтерв’ю нашому журналу президент Міжнародної соціологічної асоціації (ISА 2010–2014), професор Університе ту Берклі (США) Майкл Буравой розповідає про підготовку XVIII Всесвітного соціологічного ...
  • Довбня, Віктор (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
    Стаття присвячена аналізу предметного поля філософії освіти Г. Ващенка та проблемі культурно-освітнього спадку в сучасному суспільстві. Показано можливості нового «прочитання» філософсько-педагогічної спадщини українського ...
  • Пазенок, Виктор (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
    В современной мировоззренческой культуре «почетное место» принадлежит концепту «картина мира», аккумулировавшему в себе всю совокупность философско-гносеологических, научных и иных представлений о всех мирах человеческого ...
  • Павел Вальчак (Paweł Walczak) (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
    Школа, яка є інституційною формою здійснення певних педагогічних ідей, з’являється в Європі нового часу в руслі багатовікової традиції думки про сутність інтелектуального і морального розвитку людини. Про школу ...
  • Артюх, В’ячеслав (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
    У статті проаналізовано історичні, ідеологічноціннісні, герменевтичні фактори, які уможливили конструювання образу історії української філософії як процесу. Автор доводить, що конструювання моделі філософського процесу ...
  • Гончаренко, Ольга (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
    Май серце і дивись у серце. Ці слова відомого польського поета Адама Міцкевича стали останніми у праці українського філософа, психолога та педагога Степана Балея «Шляхи самопізнання» (Краків,1946). Ними автор у ролі ...
  • Бойченко, Михайло (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
    Статтю присвячено виявленню соціально-інституційних передумов виникнення і розвитку критичного мислення. Автор доводить тотожність філогенетичних та онтогенетичних підстав виникнення і розвитку критичного мислення. ...
  • Адаменко, Надія; Кравченко, Юлія (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
    В огляді йдеться про наукові заходи та пошуки з вивчення методики «Філософія для дітей», здійснені дослідниками НПУ ім. М. Драгоманова з 2009 по 2015 р. Зокрема, це — тренінги, експериментальні уроки в школах, участь у ...

Search DSpace


Browse

My Account