DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11653
Title: Комп'ютерно-орієнтовані технології освітніх вимірювань як засіб удосконалення фахової підготовки майбутніх учителів технологій
Authors: Микитенко, Павло Васильович
Keywords: освітні вимірювання
педагогічна діагностика
педагогічний контроль
фахова підготовка
якість знань
комп'ютерно орієнтовані технології
вчителі технологій
educational measurement
educational diagnosis
monitoring
professional training
quality of knowledge
computer oriented technology
teachers of technologies
педагогические измерения
педагогическая диагностика
педагогический контроль
профессиональная подготовка
качество знаний
компьютерно ориентированные технологии
учителя технологий
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Микитенко, Павло Васильович. Комп'ютерно-орієнтовані технології освітніх вимірювань як засіб удосконалення фахової підготовки майбутніх учителів технологій : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / П. В. Микитенко ; наук. кер. В. П. Сергієнко ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - 2016. - 20 с.
Abstract: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02. − "Теорія і методика навчання (технічні дисципліни)" / Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. − Київ, 2016. У дисертації досліджено проблему використання комп'ютерно орієнтованих технологій освітніх вимірювань як засобу удосконалення фахової підготовки майбутніх учителів технологій. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми у філософських, педагогічних та психологічних джерелах, визначено головні етапи педагогічної діагностики фахових знань та вимоги до використання комп'ютерно орієнтованих технологій, уточнено базові поняття дослідження. Запропоновано концептуальні положення методів і методики реалізації комп'ютерної педагогічної діагностики якості знань майбутніх учителів технологій. Розроблено педагогічну модель комплексу комп'ютерно орієнтованих технологій освітніх вимірювань як засобу удосконалення фахової підготовки майбутніх учителів технологій. Розроблено й експериментально перевірено доцільність комп’ютерно орієнтованого технологічного компоненту визначення валідності та надійності. Визначено організаційно-педагогічні умови використання комп'ютерно орієнтованої технології освітніх вимірювань як засобу удосконалення фахової підготовки майбутніх учителів технологій та розроблено елементи дидактичної системи діагностики фахової підготовки майбутніх учителів технологій, а також на основі наукових принципів добору змісту навчального матеріалу розроблено методичну систему навчання технологій тестування знань з природничо- математичних та технічних дисциплін.
Dissertation for the degree of Candidate of Pedagogical Sciences. Specialty 13.00.02. − "Theory and Methods of Training (Technical Disciplines)" / National Pedagogical Dragomanov University. − Kyiv, 2016. The dissertation investigates the problem of using computer-oriented educational measurement technology as a means of improving the professional training of future teachers of technology. The state investigated problem in philosophical, pedagogical and psychological sources, identified the main stages of educational assessment expertise and requirements using computer oriented technologies, clarified the basic concepts of the study. Conceptual provisions implemented methods and techniques of teaching quality diagnostic computer knowledge. The pedagogical model complex computeroriented educational measurement technology is the meaning of improving professional training. The analysis of existing computer systems oriented technologies and singles out basic functional characteristics which they possess to address major problems of educational measurement reveals the basic use of computer-based testing. Developed and experimentally tested the feasibility of computer-based technology component determining validity and reliability. Defined organizational and pedagogical conditions of use of computer technology-oriented educational measurement as a means of improving the professional training of teachers developed technologies and didactic elements of a comprehensive diagnostic system of professional training of future teachers of technology, and based on scientific principles of selection of the content of the training material developed key components of methodical system of education. Testing technologies in the field of natural and mathematical and engineering sciences.
Диссертация на соискание ученой степени кандидата педагогических наук по специальности 13.00.02. − "Теория и методика обучения (технические дисциплины)" / Национальный педагогический университет имени М.П. Драгоманова. − Киев, 2016. В диссертации исследована проблема использования компьютерно ориентированных технологий образовательных измерений как средства совершенствования профессиональной подготовки будущих учителей технологий. Проанализировано состояние исследуемой проблемы в философских, педагогических и психологических источниках, определены главные этапы педагогической диагностики профессиональных знаний и требования к использованию компьютерно ориентированных технологий, уточнено базовые понятия исследования. Предложены концептуальные положения методов и методики реализации компьютерной педагогической диагностики качества знаний. Разработана педагогическая модель системы компьютерно ориентированных технологий образовательных измерений как средства совершенствования профессиональной подготовки. Проведен анализ существующих систем компьютерно ориентированных технологий и выделены основные функциональные характеристики, которыми они должны обладать для решения основных задач образовательных измерений, раскрыты основы использования систем компьютерного тестирования. Разработана и экспериментально проверена целесообразность компьютерно ориентированного технологического компонента определения критериев измерения обученности, таких как валидность и надежность. Определены организационно-педагогические условия использования компьютерно ориентированной технологии образовательных измерений как средства совершенствования профессиональной подготовки будущих учителей технологий и разработаны элементы дидактической комплексной системы диагностики профессиональной подготовки будущих учителей информатики. Описаны этапы исследования, анализ результатов учебного эксперимента. Результаты экспериментальной работы доказали эффективность внедрения комплексной системы компьютерно ориентированных технологий образовательных измерений по определенной нами совокупности дидактических условий.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11653
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mykytenko.pdf812.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.