DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Інженерно-педагогічний факультет » Наукові праці Інженерно-педагогічного факультету »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11080
Title: Маркетингові комунікації як елемент технологічної освіти, спеціалізація "Конструювання і моделювання одягу"
Authors: Гуменюк, Тетяна Броніславівна
Keywords: технологічна освіта
менеджмент і маркетинг
середовище ринку
інформаційно-комунікативні технології
індустрія моди
підприємницька діяльність
Issue Date: 2012
Publisher: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Citation: Гуменюк Т. Маркетингові комунікації як елемент технологічної освіти, спеціалізація "Конструювання і моделювання одягу" / Т. Гуменюк // Щомісячний науково-педагогічний журнал "Молодь і ринок". - червень 2012. - №6 (89). - С. 89-92.
Abstract: У статті визначено основні напрями оновлення змісту технологічної освіти в умовах профільного навчання, намічені перспективи підприємницької діяльності випускників загальноосвітніх установ і педагогічних вузів за напрямом «Технологічна освіта», проведено аналіз використання інформаційно-комунікативних технологій маркетингу в індустрії моди і висунуті пропозиції щодо підготовки майбутніх вчителів технології з даних питань
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11080
Appears in Collections:Наукові праці Інженерно-педагогічного факультету

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mir_2012_6_23 (1).pdf263.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.