Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Маркетингові комунікації як елемент технологічної освіти, спеціалізація "Конструювання і моделювання одягу"

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гуменюк, Тетяна Броніславівна
dc.date.accessioned 2016-08-29T06:27:54Z
dc.date.available 2016-08-29T06:27:54Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Гуменюк Т. Маркетингові комунікації як елемент технологічної освіти, спеціалізація "Конструювання і моделювання одягу" / Т. Гуменюк // Щомісячний науково-педагогічний журнал "Молодь і ринок". - червень 2012. - №6 (89). - С. 89-92. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11080
dc.description.abstract У статті визначено основні напрями оновлення змісту технологічної освіти в умовах профільного навчання, намічені перспективи підприємницької діяльності випускників загальноосвітніх установ і педагогічних вузів за напрямом «Технологічна освіта», проведено аналіз використання інформаційно-комунікативних технологій маркетингу в індустрії моди і висунуті пропозиції щодо підготовки майбутніх вчителів технології з даних питань ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка ua
dc.subject технологічна освіта ua
dc.subject менеджмент і маркетинг ua
dc.subject середовище ринку ua
dc.subject інформаційно-комунікативні технології ua
dc.subject індустрія моди ua
dc.subject підприємницька діяльність ua
dc.subject.classification УДК 378.016:37.091.12:[377.1:687] ua
dc.title Маркетингові комунікації як елемент технологічної освіти, спеціалізація "Конструювання і моделювання одягу" ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу