Перегляд по Автору "Руденко, Л. М."

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Руденко, Л. М. (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013)
    В статті висвітлено основні підходи до психокорекції агресивної поведінки у розумово відсталих дітей. Виділено основні принципи, напрями та положення психокорекційної роботи.
  • Руденко, Л. М. (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015)
    У статті представлені результати власного дослідження особливостей порушення поведінки дітей різних вікових груп з помірним ступенем розумової відсталості, що були отримані за допомогою використання проективних методик ...
  • Руденко, Л. М.; Осадча, Т. М.; Хоменко, О. М. (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016)
    У статті авторами визначено особливості психічних і психологічних проблем у дітей з РАС. Акцентовано увагу на особливостях функціонування сенсорних систем, особливо слухової сенсорної системи. Проаналізовано, що у дітей ...
  • Руденко, Л. М.; Уніченко, А.С. (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
    Стаття присвячена вивченню тривожності у дітей дошкільного віку з ЗПР. Розглядаються питання, щодо причини виникнення тривожності та негативні наслідки даного стану. Представлено класифікацію тривожності, якою можуть ...
  • Руденко, Л. М.; Бойко, Н. В. (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016)
    У статті розглядаються особливості уваги як функції, що є частиною психічних процесів у дітей з ЗПР. Проаналізовано, що специфічною проблемою для дітей з ЗПР є не сформованість пізнавальної, пошукової мотивації; самоконтролю. ...
  • Руденко, Л. М. (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012)
    В статті представлені основні процесуальні характеристики агресивної поведінки. Розкриті основні складові, що можуть вказувати на розвиток порушеної поведінки, а також основні фактори агресивної поведінки.
  • Руденко, Л. М. (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2004)
    У статті представлені етапи розвитку і становлення дефектології. Акцентовано увагу на необхідності викладання блоку медичних предметів, що обумовлено роботою дефектолога з аномальними дітьми.