DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17163
Title: Основні підходи до психокорекції агресивної поведінки у розумово відсталих дітей
Authors: Руденко, Л. М.
Keywords: агресивна поведінка
психокорекція
розумово відсталі діти
напрями роботи
принципи роботи
підходи до психокорекції
агрессивное поведение
психокоррекция
умственно отсталые дети
направления работы
принципы работы
подходы к психокоррекции
aggressive behavior
correction
mentally retarded children
work directions
principles
approaches to psychotherapy
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Руденко, Л. М. Основні підходи до психокорекції агресивної поведінки у розумово відсталих дітей / Л. М. Руденко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 379-384.
Abstract: В статті висвітлено основні підходи до психокорекції агресивної поведінки у розумово відсталих дітей. Виділено основні принципи, напрями та положення психокорекційної роботи.
В статье отражены основные подходы к психокоррекции агрессивного поведения у умственно отсталых детей. Выделены основные принципы, направления и положения психокоррекционной работы.
The article highlights the main approaches to psychotherapy for aggressive behavior in mentally retarded children. The basic principles, direction and position of patient.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17163
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rudenko.pdf231.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.