У статті авторами визначено особливості психічних і психологічних проблем у дітей з РАС. Акцентовано увагу на
особливостях функціонування сенсорних систем, особливо слухової сенсорної системи. Проаналізовано, що у дітей з РАС
спостерігається знижене сенсорне сприймання і навпаки, є діти у яких поріг слухового сприймання підвищений. Виокремлено особливості психологічного супроводу при обстеженні слухової функції у аутичної дитини та розглянуто індивідуальний маршрут цього супроводу. Зазначено методи, що можливо використовувати для обстеження слуху у дітей з РАС. Підкреслено про можливість застосування лише об’єктивних методів дослідження слуху у дітей з даною патологією. Серед об’єктивних методів перевагу надавали ігровій аудіометрії, імпедансометрії, отоакустичній емісії та КСВП. Обгрунтували, що дітям з РАС необхідно обстежити слуховий аналізатор для диференційованого підходу щодо складання корекційних програм для дітей з нормальним і порушеним слухом.
В статье авторами рассматриваются особенности психических и психологических проблем у детей с РАС. Акцентировано внимание на особенностях функционирования сенсорных систем, особенности слуховой сенсорной системы. Проанализировано, что у детей с РАС наблюдается снижение сенсорного восприятия и наоборот, есть дети у которых порог слухового восприятия завышен. Выделены этапы психологического сопровождения аутичного ребенка во
время обследования слуховой функции и представлен индивидуальный маршрут этого сопровождения. Определены
методы, которые возможно исспользовать для исследования слуховой функции у детей с РАС и акцентировано внимание,
что только обьективные методы приемлемы для детей с данной патологией. Среди обьективных методов предпочитали игровую аудиометрию, импедансометрию, отоакустическую эмиссию, КСВП.
The authors defined the characteristics of mental and psychological problems in children with DAS. The attention is
focused on peculiarities of the functioning of sensory systems, particularly the auditory system. It was analyzed that children with DAS have lower sensory perception and on the contrary there are children with elevated threshold of hearing. Highlighted features of psychological support during the examination of auditory function in autistic child and considered individual route of this support. Specified methods, that may be used for examination of hearing in children with DAS. Emphasised the possibility of using only objective methods for hearing evaluation in children with this pathology. Among the objective methods, preference was given to behavioral audiometry, impedance audiometry, otoacoustic emission and ABR. Justified, that for children with DAS it is necessary to examine the acoustic analyzer for a differentiated approach to the preparation of correctional programs for children with normal hearing and hearing loss.