Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Критеріальний підхід у дослідженні ефективності вокальної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Маруфенко, О. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-04-11T18:00:14Z
dc.date.available 2016-04-11T18:00:14Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Маруфенко О. В. Критеріальний підхід у дослідженні ефективності вокальної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва / О. В. Маруфенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 16 (21). - C. 84-88. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9851
dc.description.abstract В статье актуализируется проблема обновления критериального подхода в педагогических исследованиях. Определяются основные требования к критериям оценки состояния вокальной подготовленности будущего учителя музыкального искусства в системе непрерывного образования. Презентуются компонентная структура вокальной подготовки и критериальный аппарат вокальной подготовленности будущего учителя музыкального искусства для измерения динамических изменений в опытно-экспериментальном обучении
dc.description.abstract The article actualizes the problem of updating of criteria approach in educational research. The basic requirements for the evaluation criteria of preparedness of the future teacher of vocal music in the system of lifelong education are determined. Component structure of vocal training and criterial apparatus of vocal preparedness of future teacher of music is presented for measuring dynamic changes in research and experiential learning
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject вокальная подготовка
dc.subject учитель музыки
dc.subject критериальный подход
dc.subject компонентная структура
dc.subject критериальный аппарат
dc.subject vocal training
dc.subject music teacher
dc.subject criterial approach
dc.subject component structure
dc.subject criterial device
dc.title Критеріальний підхід у дослідженні ефективності вокальної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics