У статті зроблено спробу аналізу основних точок зору відомих педагогів, учених, дослідників на сутність взаємодії школи та сім’ї в процесі формування особистості учня. Розкрито ряд існуючих протиріч з даної проблеми та запропоновано основні засади спільної виховної роботи з учнями навчального закладу і родини.
В статье сделана попытка анализа основных точек зрения известных педагогов, ученых, исследователей на сущность взаимодействия школы и семьи в процессе формирования личности ученика. Раскрыты некоторые существующие противоречия по данной проблеме и предложены основные положения для построения общей воспитательной работы учебного заведения и семьи.
The paper attempts to analyze the main points of view known teachers, scientists, researchers on the nature of interaction of school and family during the formation of the student's personality. Discloses some existing differences on this issue and proposed a framework for the construction of a general educational work of the institution and the family.