У статті обґрунтовується необхідність впровадження засобів музикотерапії у систему навчання музики дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Окреслюються проблемні аспекти практичної реалізації завдань музичної змістової лінії Базового
компоненту дошкільної та початкової шкільної освіти. Висвітлюються основні принципи, методи та форми спрямування музичного навчання дошкільників та молодших школярів у
музикотерапевтичне русло.
В статье обосновывается необходимость внедрения способов музыкотерапии в систему обучения музики детей дошкольного и младшего школьного возраста. Определяются проблемные аспекты практической реализации заданий музыкальной
содержательной линии Базового компонента дошкольного и младшего школьного образования. Высвечиваются основные принципы, методы и формы направления музыкального обучения дошкольников и младших школьников в музыкотерапевтическое русло.
Necessity of the introduction of musical therapy methods into music system learning of preschool age children and junior pupils is substantiated in this article. The problem aspects of practical realization of the tasks of the music profound line of the pre-school and school base component education are defined. The main principles, methods and forms of direction of musical teaching of under school age children and junior pupils into the musical therapy course are selected.