У межах статті розкривається проблема розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами вокального виконавства. Автор робить висновок, що дитяча музичне творчість, як і дитяче виконавство, зазвичай не має художньої цінності, а важлива для розвитку самої дитини. Критеріями успішності дитячої музичної творчості є наявність емоційного змісту, виразності самого образу і його втілення, варіативність, оригінальність. Автор підкреслює, що дитяча музична творчість за своєю природою є
синтетичною діяльністю. Вона може виявлятися у всіх видах музичної діяльності: у співі, ритміці, грі на дитячих музичних інструментах. Автор статті наголошує, що пісенна
творчість є найбільш доступною для дошкільнят. Розвиток творчих здібностей дитини, на думку автора, має відбуватися через вокальну імпровізацію. Автор наводить умови для налаштування дітей на процес творчості: проблемні ситуації, які створює музичний керівник в ході заняття музикою і непряме управління творчим процесом дитини.
В рамках статьи раскрывается проблема развития творческих способностей детей дошкольного возраста средствами вокального исполнительства. Автор делает вывод, что детское музыкальное творчество не имеет художественной ценности, а важно для
развития самого ребенка. Критериями успешности детского музыкального творчества является наличие эмоционального содержания, выразительности самого образа и его воплощения, вариативность, оригинальность. Автор подчеркивает, что детское
музыкальное творчество по своей природе является синтетической деятельностью. Оно может проявляться во всех видах музыкальной деятельности: в пении, ритмике, игре на детских музыкальных инструментах. Автор статьи отмечает, что песенное творчество
является наиболее доступным для дошкольников. Развитие творческих способностей ребенка, по мнению автора, должен происходить через вокальную импровизацию. Автор приводит условия для настройки детей на процесс творчества: проблемные ситуации, которые создает музыкальный руководитель в ходе занятия музыкой и косвенное управление творческим процессом ребенка.
Within the article devoted to the problem of development of creative abilities of children of preschool age by means of vocal performance. The author concludes that children's musical creativity has no artistic value, but it is important for the development of the child. Success criteria of children's musical creativity is the presence of emotional content, expression of the image and its implementation, variability and originality. The author emphasizes that children's musical
creativity by its very nature is a synthetic activity. It can manifest itself in all kinds of musical activities: singing, rhythm, playing children's instruments. The author points out that songwriting is the most affordable for preschoolers. Development of creative abilities of the child, according to the author, should be through vocal improvisation. The author cites the conditions for setting children on the creative process: the problematic situation that creates musical director during
music lessons and indirect management of the creative process of the child.