В статті окреслено основні напрями модернізації інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музики, які відкривають нові можливості для якісного оновлення процесу навчання гри на музичних інструментах. Доведено, що орієнтація на
діалогову стратегію спілкування, активізація науково-дослідної діяльності, взаємодія педагогічних практик, участь студентів у музично-виконавському фестивально-конкурсному
русі створює підґрунтя для досягнення високого рівня виконавської підготовленості студентів до практичної діяльності. Теоретико-концептуальною основою впровадження вищеозначених напрямів у педагогічну практику виступає таксономічний підхід, що
забезпечує спрямування цільових орієнтирів студентів на досягнення навчального і професійного успіху.
В статье определены основные направления модернизации инструментально-исполнительской подготовки будущих учителей музыки, которые открывают новые возможности для качественного обновления процесса обучения игре на музыкальных
инструментах. Доказано, что ориентация на диалоговую стратегию общения, активизация научно - исследовательской деятельности, взаимодействие педагогических практик, участие студентов в музыкально-исполнительском фестивально-конкурсном движении
создает основу для достижения высокого уровня исполнительской подготовленности студентов к практической деятельности. Теоретико- концептуальной основой внедрения вышеуказанных направлений в педагогическую практику выступает таксономический подход, обеспечивающий направленность целевых ориентиров студентов на достижение учебного и профессионального успеха.
This article outlines the main directions of modernization of instrumental performance training future teachers that open new possibilities for efficient updating process of learning to play a musical instrument . It is proved that a focus on interactive communication strategy, activation of
the research activity, the interaction of pedagogical practices, student participation in music and performing festival-competitive movement forms the basis for achieving a high level of performance
readiness of students to practice. Theoretical and conceptual framework implementation in the above named areas of teaching practice acts taxonomic approach that provides guidance targets students to achieve academic and professional success.