У статті розглядається проблема методичної підготовки майбутнього вчителя музики до хорового навчання і виховання учнів у вимірі її системності. Пропонуються базові підходи, принципи, система методів як операціональна основа методичної підготовки
студентів. Окреслюється ряд критеріїв, використання системності як інноваційної стратегії навчально-виховного процесу в хоровому колективі учнів підліткового віку.
В статье рассматривается проблема методической подготовки будущего учителя музыки к хоровому обучению и воспитанию учащихся в измерении её системности. Предлагаются базовые подходы, принципы, система методов как операциональная основа
методической подготовки студентов. Обозначается ряд критериев использования системности как инновационной стратегии учебно-воспитательного процесса в хоровом коллективе учащихся подросткового возраста.
The problem of methodical preparation of the future teacher of music for choral training and education of students in the measurement of its system . Offers basic approaches, principles, methods as an operational system basis methodical preparation of students. Denoted by a number
of criteria for use as a systematic innovation strategy of the educational process of students in choral collective adolescence.