Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Модель використання системи DSpace для активізації науково-дослідницької роботи майбутніх учителів інформатики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Олексюк, О. Р. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-02-18T08:24:58Z
dc.date.available 2016-02-18T08:24:58Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Олексюк, О. Р. Модель використання системи DSpace для активізації науково-дослідницької роботи майбутніх учителів інформатики / О. Р. Олексюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 15 (22). - C. 154-160. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9381
dc.description.abstract Зростання обсягів наукових та навчальних матеріалів, що пов’язано з високими темпами розвитку науки, вимагає переосмислення ролі, призначення і методів використання традиційних (паперових) технологій зберігання, розповсюдження та пошуку необхідних відомостей. Вчитель має бути підготовленим до використання інновацій у своїй професійній діяльності, володіти різноманітними засобами та методами науково-дослідної роботи, ефективно здійснювати діяльність у інформаційному просторі. Особливо це стосується підготовки майбутнього вчителя інформатики, зважаючи на сучасні стрімкі темпи розвитку інформаційно-комунікаційних технологій. Поява електронних науково-освітніх бібліотек, спрямованих на реалізацію принципів відритого доступу до знань, створює умови для активізації науково-дослідної роботи студентів.
dc.description.abstract Рост объемов научных и учебных материалов, что связано с высокими темпами развития науки, требует переосмысления роли, назначения и методов использования традиционных (бумажных) технологий хранения, распространения и поиска необходимых сведений. Учитель должен быть подготовленным к использованию инноваций в своей профессиональной деятельности, владеть различными средствами и методами научно-исследовательской работы, эффективно осуществлять деятельность в информационном пространстве. Особенно это касается подготовки будущего учителя информатики, учитывая современные стремительные темпы развития информационно-коммуникационных технологий. Появление электронных научно-образовательных библиотек, направленных на реализацию принципов отрытого доступа к знаниям, создает условия для активизации научно-исследовательской работы студентов.
dc.description.abstract The growth of research and educational materials, due to the rapid pace of scientific development requires a rethinking of the role, purpose and use of traditional methods (paper) technology storage, distribution and retrieval of necessary information. The teacher must be prepared to use innovation in their professional activities have a variety of means and methods of research, effectively carry out activities in the information space. This is especially true of future teacher of computer science, given the rapid pace of modern information and communication technologies. The emergence of electronic scientific and educational libraries aimed at implementing the principles of open access to knowledge, creates the conditions for activation of research students.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject система DSpace
dc.subject учитель інформатики
dc.subject система DSpace
dc.subject учитель информатики
dc.subject system DSpace
dc.subject teacher of informatics
dc.title Модель використання системи DSpace для активізації науково-дослідницької роботи майбутніх учителів інформатики ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу