Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Соціокультурна компетентність як складова підготовки студентів – майбутніх фахівців системи діяльності «людина-людина»

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Вольнова, Леся Миколаївна
dc.date.accessioned 2016-02-17T10:34:20Z
dc.date.available 2016-02-17T10:34:20Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Вольнова Л. М. Соціокультурна компетентність як складова підготовки студентів – майбутніх фахівців системи діяльності «людина-людина» / Л. М. Вольнова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова : [зб. наук. праць]. – Випуск 28 (52). – К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. С.137- 145 uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9354
dc.description.abstract Автор статті обґрунтовує актуальність формування соціокультурної компетентності майбутніх фахівців сфери діяльності «людина-людина». Визначені дослідники проблеми компетентності та розкрито взаємозв'язок поняття «компетентність» з рядом суміжних - «загальна компетентність», «професійна компетентність», «професійна соціально-педагогічна / психологічна / педагогічна компетентність», «соціокультурна компетентність». Встановлено спільні та відмінні характеристики поняття «соціокультурна компетентність» з поняттями «культурна», «міжкультурна», «полікультурна» і «культурно-психологічна компетентність». Відображено підходи до розуміння соціокультурної компетентності та подано авторське визначення цього поняття. Представлена об'єктивна характеристика соціокультурної компетентності як складової професійної підготовки, її структура і складові (соціальна, культурна, комунікативна, інтерактивна, фасилітативна, рефлексивна, перцептивна). Проаналізовано результати вивчення соціокультурної компетентності студентів. uk_UA
dc.description.abstract The author of the article grounds actuality of forming of social-cultural competence of future specialists of sphere of activity «man-man». The researchers of problem of competence are definite and intercommunication of notion «competence» with the row of contiguous – «general competence», «professional competence», «professional social-pedagogical / psychological / pedagogical competence», «social-cultural competence» is exposed. General and excellent descriptions of notion «social-cultural competence» with notions «cultural», «between-cultural», «multi-cultural» and «cultural-psychological competence» are set. Approaches to understanding of social-cultural competence are reflected and author determination of this notion is given. Objective description of social-cultural competence is presented as component professional preparation, its structure and constituents (social, cultural, communicative, interactive, facilitative, reflective, perceptive) are definite. The results of study of social-cultural competence of students are analyzed. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject компетентність uk_UA
dc.subject професійна соціально-педагогічна компетентність uk_UA
dc.subject соціокультурна компетентність uk_UA
dc.subject складові соціокультурної компетентності uk_UA
dc.subject соціокультурна компетентність студентів uk_UA
dc.subject competence uk_UA
dc.subject professional social-pedagogical competence uk_UA
dc.subject social-cultural competence uk_UA
dc.subject components of social-cultural competence uk_UA
dc.subject social-cultural competence of students uk_UA
dc.subject.classification 316.61 : 37.013.42 uk_UA
dc.title Соціокультурна компетентність як складова підготовки студентів – майбутніх фахівців системи діяльності «людина-людина» uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics