У статті проаналізовано існуючі науково-теоретичні погляди щодо використання
соціокультурної проблематики у змісті навчальної дисципліни ІМПС у контексті
міжкультурної комунікації. Узагальнення власного практичного досвіду викладання дає
авторкам статті підстави виділити такі прийоми кореляції соціокультурної проблематики,
що є ефективними щодо формування у студентів вищих немовних навчальних закладів
здатності до повноцінного міжкультурного спілкування.
In the article an attempt to analyze the existing scientific views on the application of the sociocultural
problems to ECP teaching has been made. The authors generalize their practical teaching
experience and select the most efficient ways to correlate the socio-cultural content and to apply it to
forming students ability of cross-cultural communication.
В статье проанализированы существующие научно-теоретические взгляды на
использование социокультурной проблематики в содержании учебной дисциплины
“Иностранный язык для специальных целей” (ИЯСЦ) в контексте межкультурной
коммуникации. Обобщение собственного практического опыта преподавания даёт авторам
статьи основания выделить приёмы, оказавшиеся эффективными по формированию у
студентов неязыковых вузов способности к полноценному межкультурному общению.