Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Соціокультурна проблематика в змісті навчальної дисципліни ІМПС у контексті міжкультурної комунікації

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ісаєнко, С. А. uk_UA
dc.contributor.author Яковенко-Глушенкова, Є. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-01-11T10:01:20Z
dc.date.available 2016-01-11T10:01:20Z
dc.date.issued 2012 uk_UA
dc.identifier.citation Ісаєнко С. А. Соціокультурна проблематика в змісті навчальної дисципліни ІМПС у контексті міжкультурної комунікації / С. А. Ісаєнко, Є. В. Яковенко-Глушенкова // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 107. - C. 64-71. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8918
dc.description.abstract У статті проаналізовано існуючі науково-теоретичні погляди щодо використання соціокультурної проблематики у змісті навчальної дисципліни ІМПС у контексті міжкультурної комунікації. Узагальнення власного практичного досвіду викладання дає авторкам статті підстави виділити такі прийоми кореляції соціокультурної проблематики, що є ефективними щодо формування у студентів вищих немовних навчальних закладів здатності до повноцінного міжкультурного спілкування.
dc.description.abstract In the article an attempt to analyze the existing scientific views on the application of the sociocultural problems to ECP teaching has been made. The authors generalize their practical teaching experience and select the most efficient ways to correlate the socio-cultural content and to apply it to forming students ability of cross-cultural communication.
dc.description.abstract В статье проанализированы существующие научно-теоретические взгляды на использование социокультурной проблематики в содержании учебной дисциплины “Иностранный язык для специальных целей” (ИЯСЦ) в контексте межкультурной коммуникации. Обобщение собственного практического опыта преподавания даёт авторам статьи основания выделить приёмы, оказавшиеся эффективными по формированию у студентов неязыковых вузов способности к полноценному межкультурному общению.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject соціокультурна проблематика
dc.subject зміст навчальної дисципліни “Іноземна мова (за професійним спрямуванням)”
dc.subject міжкультурна комунікація
dc.subject здатність до міжкультурного спілкування
dc.subject socio-cultural problems
dc.subject intercultural communication
dc.subject the content of the subject “English for Specific Purposes”
dc.subject ability of cross-cultural communication
dc.subject социокультурная проблематика
dc.subject межкультурная коммуникация
dc.subject содержание учебной дисциплины ИЯСЦ
dc.subject способность к межкультурному общению
dc.title Соціокультурна проблематика в змісті навчальної дисципліни ІМПС у контексті міжкультурної комунікації ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу