У статті висвітлено роль спецкурсу у формуванні музично-педагогічної компетентності
майбутніх педагогів дошкільних навчальних закладів як складного цілісного комплексу, що поєднує в собі ціннісно-орієнтаційний, психолого-особистісний і когнітивно-діяльнісний компоненти. Розглянуто сутність понять “музично-педагогічна компетентність” стосовно
професій вихователя та музичного керівника, “спецкурс”, “спецсемінар”; визначено значення
спецкурсу з дисципліни“ Теорія і методика музичного виховання дітей”.
В статье отражена роль спецкурса в формировании музыкально-педагогической компетентности будущих педагогов дошкольных образовательных учреждений как сложного целостного комплекса, который сочетает в себе ценностно-ориентационный, психолого-личностный и когнитивно-деятельностный компоненты. Рассмотрена сущность понятий “музыкально-педагогическая компетентность” относительно профессий воспитателя и музыкального руководителя, “спецкурс”, “спецсеминар”; определено значение спецкурса из
дисциплины “Теория и методика музыкального воспитания детей”.
In the article the role of the special course is reflected in forming of musical pedagogical competence future teachers in preschool educational establishments as a difficult integral complex,
that combines in itself valued-orientation, psychology personality and kognitiv activity components.
Essence of concepts“musical pedagogical competence” is considered in relation to the professions of
educator and musical leader, special “course”, special “seminar”; the value of the special course is
certain from discipline “Theory and methodology of musical education of children”.