DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 118 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8627
Title: Роль спецкурсу у формуванні музично-педагогічної компетентності майбутніх педагогів дошкільних навчальних закладів
Authors: Савченко, Р. А.
Keywords: музично-педагогічна компетентність
спецкурс
спецсемінар
вихователь та музичний керівник
музыкально-педагогическая компетентность
спецкурс
спецсеминар
воспитатель и музыкальный руководитель
musical pedagogical competence,
special course
special seminar
kindergarden teacher and musical tutor
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Савченко Р. А. Роль спецкурсу у формуванні музично-педагогічної компетентності майбутніх педагогів дошкільних навчальних закладів / Р. А. Савченко // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 118. - C. 208-213.
Abstract: У статті висвітлено роль спецкурсу у формуванні музично-педагогічної компетентності майбутніх педагогів дошкільних навчальних закладів як складного цілісного комплексу, що поєднує в собі ціннісно-орієнтаційний, психолого-особистісний і когнітивно-діяльнісний компоненти. Розглянуто сутність понять “музично-педагогічна компетентність” стосовно професій вихователя та музичного керівника, “спецкурс”, “спецсемінар”; визначено значення спецкурсу з дисципліни“ Теорія і методика музичного виховання дітей”.
В статье отражена роль спецкурса в формировании музыкально-педагогической компетентности будущих педагогов дошкольных образовательных учреждений как сложного целостного комплекса, который сочетает в себе ценностно-ориентационный, психолого-личностный и когнитивно-деятельностный компоненты. Рассмотрена сущность понятий “музыкально-педагогическая компетентность” относительно профессий воспитателя и музыкального руководителя, “спецкурс”, “спецсеминар”; определено значение спецкурса из дисциплины “Теория и методика музыкального воспитания детей”.
In the article the role of the special course is reflected in forming of musical pedagogical competence future teachers in preschool educational establishments as a difficult integral complex, that combines in itself valued-orientation, psychology personality and kognitiv activity components. Essence of concepts“musical pedagogical competence” is considered in relation to the professions of educator and musical leader, special “course”, special “seminar”; the value of the special course is certain from discipline “Theory and methodology of musical education of children”.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8627
Appears in Collections:Випуск 118

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savchenko.pdf178.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.