Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Художньо-проектна підготовка майбутніх учителів технологій в педагогічній теорії і практиці як педагогічна проблема

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Курач, М. С. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-09-22T08:31:56Z
dc.date.available 2015-09-22T08:31:56Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Курач М. С. Художньо-проектна підготовка майбутніх учителів технологій в педагогічній теорії і практиці як педагогічна проблема / М. С. Курач // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 52. - C. 140-147. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8220
dc.description.abstract Розкривається сутність сучасних проблем технологічної освіти. Акцентується увага на потребі перегляду підходів щодо підготовки учителів технологій. Обґрунтовується важливість забезпечення художньо-проектної складової підготовки студентів – майбутніх учителів у ВНЗ. Подається ретроспективний аналіз досліджень у педагогічній теорії та практиці в галузі дизайн-освіти в цілому та проблематики художньо-проектної підготовки майбутніх учителів технологій зокрема. Виокремлено основні завдання творчої художньо-проектної діяльності студентів в умовах педагогічного ВНЗ.
dc.description.abstract The essence of the modern problems of technological education is revealed in the given article. The attention is focused on the urgent need towards the review of the approaches to the tecnology teachers preparation. The importance of art and project constituent students’ preparation – future ones in higher educational establishments is justified. The retrospective research analysis in pedagogical theory and practice in the sphere of design-education in general and the issues of art and project preparation of the would be teachers of technology is given, in particular. The main tasks of creative art and project students’ activity in the circumstances of higher educational establishment are identified.
dc.description.abstract Раскрывается сущность современных проблем технологического образования. Акцентируется внимание на необходимости пересмотра подходов к подготовке учителей технологий. Обосновывается важность обеспечения художественно-проектной составляющей подготовки студентов – будущих учителей в вузах. Подается ретроспективный анализ исследований в педагогической теории и практике в области дизайн-образования в целом и проблематики художественно-проектной подготовки будущих учителей технологий в частности. Выделены основные задачи творческой художественно-проектной деятельности студентов в условиях педагогического вуза.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject майбутні учителі технологій
dc.subject художньо-проектна підготовка
dc.subject дизайн-освіта
dc.subject педагогічна теорія
dc.subject проблема підготовки вчителів
dc.subject would be teachers of technologies
dc.subject art and project preparation
dc.subject design education
dc.subject pedagogical theory
dc.subject the problem of teachers’ preparation
dc.subject будущие учителя технологий
dc.subject художественно-проектная подготовка
dc.subject дизайн-образование
dc.subject педагогическая теория
dc.subject проблема подготовки учителей
dc.title Художньо-проектна підготовка майбутніх учителів технологій в педагогічній теорії і практиці як педагогічна проблема ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу