Розкривається сутність сучасних проблем технологічної освіти. Акцентується увага на потребі
перегляду підходів щодо підготовки учителів технологій. Обґрунтовується важливість забезпечення художньо-проектної складової підготовки студентів – майбутніх учителів у ВНЗ. Подається ретроспективний аналіз досліджень у педагогічній теорії та практиці в галузі дизайн-освіти в цілому
та проблематики художньо-проектної підготовки майбутніх учителів технологій зокрема. Виокремлено основні завдання творчої художньо-проектної діяльності студентів в умовах педагогічного ВНЗ.
The essence of the modern problems of technological education is revealed in the given article. The attention is focused on the urgent need towards the review of the approaches to the tecnology teachers
preparation. The importance of art and project constituent students’ preparation – future ones in higher educational establishments is justified. The retrospective research analysis in pedagogical theory and practice
in the sphere of design-education in general and the issues of art and project preparation of the would be teachers of technology is given, in particular. The main tasks of creative art and project students’ activity in the circumstances of higher educational establishment are identified.
Раскрывается сущность современных проблем технологического образования. Акцентируется
внимание на необходимости пересмотра подходов к подготовке учителей технологий. Обосновывается
важность обеспечения художественно-проектной составляющей подготовки студентов – будущих учителей в вузах. Подается ретроспективный анализ исследований в педагогической теории и практике в области дизайн-образования в целом и проблематики художественно-проектной подготовки будущих учителей технологий в частности. Выделены основные задачи творческой художественно-проектной
деятельности студентов в условиях педагогического вуза.