ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Курач, М. С.![]() |
uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-09-22T08:31:56Z | |
dc.date.available | 2015-09-22T08:31:56Z | |
dc.date.issued | 2015 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Курач М. С. Художньо-проектна підготовка майбутніх учителів технологій в педагогічній теорії і практиці як педагогічна проблема / М. С. Курач // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 52. - C. 140-147. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8220 | |
dc.description.abstract | Розкривається сутність сучасних проблем технологічної освіти. Акцентується увага на потребі перегляду підходів щодо підготовки учителів технологій. Обґрунтовується важливість забезпечення художньо-проектної складової підготовки студентів – майбутніх учителів у ВНЗ. Подається ретроспективний аналіз досліджень у педагогічній теорії та практиці в галузі дизайн-освіти в цілому та проблематики художньо-проектної підготовки майбутніх учителів технологій зокрема. Виокремлено основні завдання творчої художньо-проектної діяльності студентів в умовах педагогічного ВНЗ. | |
dc.description.abstract | The essence of the modern problems of technological education is revealed in the given article. The attention is focused on the urgent need towards the review of the approaches to the tecnology teachers preparation. The importance of art and project constituent students’ preparation – future ones in higher educational establishments is justified. The retrospective research analysis in pedagogical theory and practice in the sphere of design-education in general and the issues of art and project preparation of the would be teachers of technology is given, in particular. The main tasks of creative art and project students’ activity in the circumstances of higher educational establishment are identified. | |
dc.description.abstract | Раскрывается сущность современных проблем технологического образования. Акцентируется внимание на необходимости пересмотра подходов к подготовке учителей технологий. Обосновывается важность обеспечения художественно-проектной составляющей подготовки студентов – будущих учителей в вузах. Подается ретроспективный анализ исследований в педагогической теории и практике в области дизайн-образования в целом и проблематики художественно-проектной подготовки будущих учителей технологий в частности. Выделены основные задачи творческой художественно-проектной деятельности студентов в условиях педагогического вуза. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | майбутні учителі технологій | |
dc.subject | художньо-проектна підготовка | |
dc.subject | дизайн-освіта | |
dc.subject | педагогічна теорія | |
dc.subject | проблема підготовки вчителів | |
dc.subject | would be teachers of technologies | |
dc.subject | art and project preparation | |
dc.subject | design education | |
dc.subject | pedagogical theory | |
dc.subject | the problem of teachers’ preparation | |
dc.subject | будущие учителя технологий | |
dc.subject | художественно-проектная подготовка | |
dc.subject | дизайн-образование | |
dc.subject | педагогическая теория | |
dc.subject | проблема подготовки учителей | |
dc.title | Художньо-проектна підготовка майбутніх учителів технологій в педагогічній теорії і практиці як педагогічна проблема | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |