Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Креативність як складова підготовки конкурентноспроможного робітника харчової промисловості

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вдовенко, О. І. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-09-22T08:31:55Z
dc.date.available 2015-09-22T08:31:55Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Вдовенко О. І. Креативність як складова підготовки конкурентноспроможного робітника харчової промисловості / О. І. Вдовенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 52. - C. 57-63. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8205
dc.description.abstract У статті розкривається сутність понять “креативність” та конкурентоспроможність”. Визначається значення формування креативності у процесі підготовки конкурентоспроможних робітників харчової промисловості в умовах професійно-технічних навчальних закладів. Проаналізовані концепції провідних вітчизняних та зарубіжних вчених, які досліджували проблему підготовки конкурентоспроможного робітника, який має відповідати потребам ринку і навіть перевищувати їх, перемагати в конкуренції завдяки більш якісному виконанню роботи порівняно з іншими, задовольняти вимоги роботодавців за рівнем знань, умінь та навичок, психологічної готовності до боротьби за найвищі показники.
dc.description.abstract The essence of the concepts of creativity and competitiveness are discovered in the article. The role of creativity formation in the process of competitive food industry workers preparation on the basis of vocational educational institutions. The concepts of leading ukrainian and foreign scientists who have investigated the problem of the competitive workers’ training are an alyzed. He must answer market necessities and even to exceed them, win in a competition due to more high-quality implementation of work comparatively with other, to satisfy the requirements of employers after the level of knowledge, abilities and skills, psychological readiness to the fight for the greatest indexes.
dc.description.abstract В статье раскрывается сущность понятий креативность и конкурентоспособность. Определяется значение формирования креативности в процессе подготовки конкурентоспособных рабочих пищевой промышленности в условиях профессионально-технических учебных заведений. Проанализированы концепции ведущих отечественных и зарубежных ученых, которые исследовали проблему подготовки конкурентоспособного рабочего. Он должен отвечать потребностям рынка и даже превышать их, побеждать в конкуренции благодаря более качественному выполнению работы сравнительно с другими, удовлетворять требования работодателей за уровнем знаний, умений и навыков, психологической готовности к борьбе за наивысшие показатели.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject креативність
dc.subject конкурентоспроможність
dc.subject харчова промисловість
dc.subject кваліфіковані робітники
dc.subject creativity
dc.subject competitiveness
dc.subject food industry
dc.subject skilled workers
dc.subject креативность
dc.subject конкурентоспособность
dc.subject пищевая промышленность
dc.subject квалифицированные рабочие
dc.title Креативність як складова підготовки конкурентноспроможного робітника харчової промисловості ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу