У статті розкривається сутність понять “креативність” та конкурентоспроможність”.
Визначається значення формування креативності у процесі підготовки конкурентоспроможних робітників харчової промисловості в умовах професійно-технічних навчальних закладів. Проаналізовані концепції провідних вітчизняних та зарубіжних вчених, які досліджували проблему підготовки конкурентоспроможного робітника, який має відповідати потребам ринку і навіть перевищувати їх, перемагати в конкуренції завдяки більш якісному виконанню роботи порівняно з іншими, задовольняти
вимоги роботодавців за рівнем знань, умінь та навичок, психологічної готовності до боротьби за найвищі показники.
The essence of the concepts of creativity and competitiveness are discovered in the article. The role of creativity formation in the process of competitive food industry workers preparation on the basis of vocational educational institutions. The concepts of leading ukrainian and foreign scientists who have investigated the
problem of the competitive workers’ training are an alyzed. He must answer market necessities and even to
exceed them, win in a competition due to more high-quality implementation of work comparatively with other, to satisfy the requirements of employers after the level of knowledge, abilities and skills, psychological readiness to the fight for the greatest indexes.
В статье раскрывается сущность понятий креативность и конкурентоспособность.
Определяется значение формирования креативности в процессе подготовки конкурентоспособных рабочих пищевой промышленности в условиях профессионально-технических учебных заведений. Проанализированы концепции ведущих отечественных и зарубежных ученых, которые исследовали проблему подготовки конкурентоспособного рабочего. Он должен отвечать потребностям рынка и
даже превышать их, побеждать в конкуренции благодаря более качественному выполнению работы
сравнительно с другими, удовлетворять требования работодателей за уровнем знаний, умений и навыков, психологической готовности к борьбе за наивысшие показатели.