У статті здійснено аналіз підходів щодо розуміння і використання педагогічних технологій в галузі освіти з метою проектування технологічного забезпечення процесу формування особистісно професійної зрілості майбутнього педагога. Пошук придатних до існуючих структурних концепцій зрілості особистості педагогічних технологій, які б уточнювали освітні результати і співвідношення змінних у описі компонентів забезпечення формування особистісно професійної зрілості майбутніх педагогів пропонується здійснювати з урахуванням таких багатовимірних ознак як методологічні і концептуальні підходи, фази сходження до особистісно професійної зрілості та сформовані за ними особистісно професійні новоутворення.
In the article the analysis of approaches to the understanding and use of educational technologies in the field of education with the aim of designing technological support of the process of formation of personal and professional maturity of future teachers. Search suitable to the existing structural concepts of maturity of a person, pedagogical technologies, which would be specified educational outcomes and correlations of variables in the description of the components ensure the formation of personal and professional maturity of future teachers are encouraged to implement with regard to such multidimensional characteristics as methodological and conceptual approaches, the phase of the ascent to personal and professional maturity and formed them personal and professional growths.