Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Технологічне забезпечення формування особистісно професійної зрілості майбутнього педагога

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Цина, В. І. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-09-22T08:26:46Z
dc.date.available 2015-09-22T08:26:46Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Цина, В. І. Технологічне забезпечення формування особистісно професійної зрілості майбутнього педагога / В. І. Цина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 51. - C. 301-306. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8194
dc.description.abstract У статті здійснено аналіз підходів щодо розуміння і використання педагогічних технологій в галузі освіти з метою проектування технологічного забезпечення процесу формування особистісно професійної зрілості майбутнього педагога. Пошук придатних до існуючих структурних концепцій зрілості особистості педагогічних технологій, які б уточнювали освітні результати і співвідношення змінних у описі компонентів забезпечення формування особистісно професійної зрілості майбутніх педагогів пропонується здійснювати з урахуванням таких багатовимірних ознак як методологічні і концептуальні підходи, фази сходження до особистісно професійної зрілості та сформовані за ними особистісно професійні новоутворення.
dc.description.abstract In the article the analysis of approaches to the understanding and use of educational technologies in the field of education with the aim of designing technological support of the process of formation of personal and professional maturity of future teachers. Search suitable to the existing structural concepts of maturity of a person, pedagogical technologies, which would be specified educational outcomes and correlations of variables in the description of the components ensure the formation of personal and professional maturity of future teachers are encouraged to implement with regard to such multidimensional characteristics as methodological and conceptual approaches, the phase of the ascent to personal and professional maturity and formed them personal and professional growths.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.title Технологічне забезпечення формування особистісно професійної зрілості майбутнього педагога ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics