У статті висвітлено окремі наукові проблеми, які пов’язані з обґрунтуванням критеріїв,
показників та рівнів готовності магістрів технологічної освіти до моніторингу навчальних
досягнень студентів. Виокремлено критерії готовності до моніторингу навчальних досягнень:
ціннісно-мотиваційний, когнітивний та праксикологічний. Відповідно до цих критеріїв було
розроблено та обґрунтовано високий, середній та початковий рівні стану сформованості у
майбутніх магістрів технологічної освіти готовності до моніторингу навчальних досягнень
студентів.
The article was highlights some scientific issues related to justification criteria, indicators and levels
of readiness Masters Technology Education to monitor students’ educational achievements. Author
determined criteria for readiness for monitoring academic achievements: values-motivational, cognitive and
praksykolohichnyy. According to these criteria were developed and reasonably high, medium and initial
level of the formation of future technological education Masters readiness to monitor students’ educational achievements.