Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Організація аудиторної дослідницької роботи майбутніх інженерів-педагогів у процесі їх фахової підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Курок, В.П. uk_UA
dc.contributor.author Опанасенко, В. П. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-09-22T08:26:43Z
dc.date.available 2015-09-22T08:26:43Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Курок В.П. Організація аудиторної дослідницької роботи майбутніх інженерів-педагогів у процесі їх фахової підготовки / В. П. Курок, В. П. Опанасенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 51. - C. 157-163. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8165
dc.description.abstract У статті розглянуто питання організації навчальної діяльності в контексті інтеграції навчально-пізнавальної та науково-дослідницької роботи студентів, запропоновано шляхи формування в майбутніх інженерів-педагогів дослідницьких умінь відповідно до етапів наукового пізнання та обґрунтовано необхідність залученням різних форм аудиторних занять із залученням різноманітних дидактичних засобів навчання.
dc.description.abstract The article deals with the peculiarities of organizingstudents academic activities in the context of learning and research integration. The ways of intending engineers-pedagogues research skills forming according to the stages of scientific cognition and the need of using different kinds of in-class activities with various teaching tools are grounded.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject форми організації аудиторних занять
dc.subject дослідницька діяльність
dc.subject дослідницькі вміння
dc.subject етапи наукового пізнання
dc.subject engineer-pedagogue
dc.subject forms of organizing in-class activities
dc.subject research activity
dc.subject research skills
dc.subject stages of scientific learning
dc.title Організація аудиторної дослідницької роботи майбутніх інженерів-педагогів у процесі їх фахової підготовки ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу