Publication:
Організація аудиторної дослідницької роботи майбутніх інженерів-педагогів у процесі їх фахової підготовки

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Курок, В.П.
Опанасенко, В. П.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

У статті розглянуто питання організації навчальної діяльності в контексті інтеграції навчально-пізнавальної та науково-дослідницької роботи студентів, запропоновано шляхи формування в майбутніх інженерів-педагогів дослідницьких умінь відповідно до етапів наукового пізнання та обґрунтовано необхідність залученням різних форм аудиторних занять із залученням різноманітних дидактичних засобів навчання.
The article deals with the peculiarities of organizingstudents academic activities in the context of learning and research integration. The ways of intending engineers-pedagogues research skills forming according to the stages of scientific cognition and the need of using different kinds of in-class activities with various teaching tools are grounded.

Description

Keywords

форми організації аудиторних занять, дослідницька діяльність, дослідницькі вміння, етапи наукового пізнання, engineer-pedagogue, forms of organizing in-class activities, research activity, research skills, stages of scientific learning

Citation

Курок В.П. Організація аудиторної дослідницької роботи майбутніх інженерів-педагогів у процесі їх фахової підготовки / В. П. Курок, В. П. Опанасенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 51. - C. 157-163.

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By