Publication: Організація аудиторної дослідницької роботи майбутніх інженерів-педагогів у процесі їх фахової підготовки
Loading...
Date
Authors
Курок, В.П.
Опанасенко, В. П.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Abstract
У статті розглянуто питання організації навчальної діяльності в контексті інтеграції
навчально-пізнавальної та науково-дослідницької роботи студентів, запропоновано шляхи
формування в майбутніх інженерів-педагогів дослідницьких умінь відповідно до етапів наукового
пізнання та обґрунтовано необхідність залученням різних форм аудиторних занять із залученням
різноманітних дидактичних засобів навчання.
The article deals with the peculiarities of organizingstudents academic activities in the context of learning and research integration. The ways of intending engineers-pedagogues research skills forming according to the stages of scientific cognition and the need of using different kinds of in-class activities with various teaching tools are grounded.
The article deals with the peculiarities of organizingstudents academic activities in the context of learning and research integration. The ways of intending engineers-pedagogues research skills forming according to the stages of scientific cognition and the need of using different kinds of in-class activities with various teaching tools are grounded.
Description
Keywords
форми організації аудиторних занять, дослідницька діяльність, дослідницькі вміння, етапи наукового пізнання, engineer-pedagogue, forms of organizing in-class activities, research activity, research skills, stages of scientific learning
Citation
Курок В.П. Організація аудиторної дослідницької роботи майбутніх інженерів-педагогів у процесі їх фахової підготовки / В. П. Курок, В. П. Опанасенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 51. - C. 157-163.
