ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Курок, В.П. | uk_UA |
dc.contributor.author | Опанасенко, В. П. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-09-22T08:26:43Z | |
dc.date.available | 2015-09-22T08:26:43Z | |
dc.date.issued | 2015 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Курок В.П. Організація аудиторної дослідницької роботи майбутніх інженерів-педагогів у процесі їх фахової підготовки / В. П. Курок, В. П. Опанасенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 51. - C. 157-163. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8165 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто питання організації навчальної діяльності в контексті інтеграції навчально-пізнавальної та науково-дослідницької роботи студентів, запропоновано шляхи формування в майбутніх інженерів-педагогів дослідницьких умінь відповідно до етапів наукового пізнання та обґрунтовано необхідність залученням різних форм аудиторних занять із залученням різноманітних дидактичних засобів навчання. | |
dc.description.abstract | The article deals with the peculiarities of organizingstudents academic activities in the context of learning and research integration. The ways of intending engineers-pedagogues research skills forming according to the stages of scientific cognition and the need of using different kinds of in-class activities with various teaching tools are grounded. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | форми організації аудиторних занять | |
dc.subject | дослідницька діяльність | |
dc.subject | дослідницькі вміння | |
dc.subject | етапи наукового пізнання | |
dc.subject | engineer-pedagogue | |
dc.subject | forms of organizing in-class activities | |
dc.subject | research activity | |
dc.subject | research skills | |
dc.subject | stages of scientific learning | |
dc.title | Організація аудиторної дослідницької роботи майбутніх інженерів-педагогів у процесі їх фахової підготовки | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |