ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коваль, В.О. | uk_UA |
dc.contributor.author | Коновальчук, М. В. | |
dc.date.accessioned | 2015-09-22T08:26:42Z | |
dc.date.available | 2015-09-22T08:26:42Z | |
dc.date.issued | 2015 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Коваль, В. О. Творчість як цінність сучасної освіти / В. О. Коваль // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 51. - C. 137-142. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8161 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються методологічно інноваційні підходи в сучасній освіті, зумовлені розвитком постіндустріального суспільства, що приносить із собою дещо інший спосіб життя, ставить вимоги до людини нового типу з багатоваріантним мисленням, креативної, ініціативної, духовно розвиненої. Досліджуються аксіологічні домінанти сучасної освіти, зокрема дефініція “творчість” як пріоритетна цінність освіти. У цьому контексті розглядається креативний підхід, що полягає у максимальній орієнтації педагогів на творче начало у навчальній діяльності, введення діалогічності на противагу монологічності, проектуванні і супроводі розвитку творчої особистості, здатної використовувати здобуті знання для конкурентноспроможної діяльності у будь-якій сфері суспільного життя, що сприятиме інноваційному розвитку суспільства. | |
dc.description.abstract | The article deals with the methodological innovative approaches in modern education caused by the development of the post-industrial society, which brings with it a slightly different way of life, puts demands on the person of a new type with multivariate thinking, who is creative, active and spiritually developed. The axiological dominants of modern education, including the definition of “creativity” as a priority value of education are investigated. In this context the creative approach is considered which involves the maximum orientation of teachers on creativity in educational activities, introduction of a dialogue as opposed to a monologue, designing and supporting the development of a creative personality, able to use the knowledge got for competitive activities in all the areas of social life, which will promote the innovative development of the society. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.title | Творчість як цінність сучасної освіти | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |