У статті розглядаються методологічно інноваційні підходи в сучасній освіті, зумовлені розвитком постіндустріального суспільства, що приносить із собою дещо інший спосіб життя, ставить вимоги до людини нового типу з багатоваріантним мисленням, креативної, ініціативної, духовно розвиненої. Досліджуються аксіологічні домінанти сучасної освіти, зокрема дефініція “творчість” як пріоритетна цінність освіти. У цьому контексті розглядається креативний підхід, що полягає у максимальній орієнтації педагогів на творче начало у навчальній діяльності, введення діалогічності на противагу монологічності, проектуванні і супроводі розвитку творчої особистості, здатної використовувати здобуті знання для конкурентноспроможної діяльності у будь-якій сфері суспільного життя, що сприятиме інноваційному розвитку суспільства.
The article deals with the methodological innovative approaches in modern education caused by the development of the post-industrial society, which brings with it a slightly different way of life, puts demands on the person of a new type with multivariate thinking, who is creative, active and spiritually developed. The axiological dominants of modern education, including the definition of “creativity” as a priority value of education are investigated. In this context the creative approach is considered which involves the maximum orientation of teachers on creativity in educational activities, introduction of a dialogue as opposed to a monologue, designing and supporting the development of a creative personality, able to use the knowledge got for competitive activities in all the areas of social life, which will promote the innovative development of the society.