ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кітова, О.А. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-09-22T08:26:42Z | |
dc.date.available | 2015-09-22T08:26:42Z | |
dc.date.issued | 2015 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Кітова О.А. Підготовка вчителя трудового навчання в педагогічній спадщині В. Сидоренка / О. А. Кітова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 51. - C. 132-137. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8160 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито бачення В. Сидоренком підготовки вчителя трудового навчання. Показано розуміння ним даної проблеми як засобу удосконалення трудового навчання школярів; звернення уваги на недоцільність перейменування спеціальності вчителя трудового навчання на вчителя технологій та необхідність гуманізації його роботи; обґрунтування шести груп компетентностей сучасного вчителя трудового навчання; визначення аспектів фундаменталізації його підготовки як умови забезпечення професійної мобільності; визначення ним рівнів професійної підготовки вчителя та рівнів оволодіння професійною діяльністю; з’ясування суперечностей, які обумовлюють невідповідність підготовки вчителя потребам сучасної школи. | |
dc.description.abstract | In the article rozkrito vision of V. Sidorenka preparations of teacher of the labour teaching. Understanding is rotined by him this problem as as facilities of improvement of the labour teaching of schoolboys; appeal of attention on pointlessness of renaming of speciality of teacher of the labour teaching on the teacher of technologies and necessity of humanizing of his work; ground of six groups of kompetentnostey teacher of the labour teaching; determination of aspects of fundamentalizacii of preparation of teacher as terms of providing of his professional mobility; determination of levels of professional preparation of teachers and levels of capture professional activity; determination of reasons of disparity in preparation of teachers of technology to the requirements of modern school. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | вчитель трудового навчання (технології) | |
dc.subject | педагогічна спадщина В. К Сидоренка | |
dc.subject | умови забезпечення професійної мобільності вчителя | |
dc.subject | teacher of the labour teaching (technologies) | |
dc.subject | pedagogical legacy of V.K. Sidorenka | |
dc.subject | terms of providing of professional are mobіl’nostі teachers | |
dc.title | Підготовка вчителя трудового навчання в педагогічній спадщині В. Сидоренка | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |