У статті розкрито бачення В. Сидоренком підготовки вчителя трудового навчання. Показано
розуміння ним даної проблеми як засобу удосконалення трудового навчання школярів; звернення уваги
на недоцільність перейменування спеціальності вчителя трудового навчання на вчителя технологій
та необхідність гуманізації його роботи; обґрунтування шести груп компетентностей сучасного
вчителя трудового навчання; визначення аспектів фундаменталізації його підготовки як умови
забезпечення професійної мобільності; визначення ним рівнів професійної підготовки вчителя та
рівнів оволодіння професійною діяльністю; з’ясування суперечностей, які обумовлюють
невідповідність підготовки вчителя потребам сучасної школи.
In the article rozkrito vision of V. Sidorenka preparations of teacher of the labour teaching.
Understanding is rotined by him this problem as as facilities of improvement of the labour teaching of
schoolboys; appeal of attention on pointlessness of renaming of speciality of teacher of the labour teaching
on the teacher of technologies and necessity of humanizing of his work; ground of six groups of
kompetentnostey teacher of the labour teaching; determination of aspects of fundamentalizacii of
preparation of teacher as terms of providing of his professional mobility; determination of levels of
professional preparation of teachers and levels of capture professional activity; determination of reasons of
disparity in preparation of teachers of technology to the requirements of modern school.