ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Грибова, Л.В. | uk_UA |
dc.contributor.author | Остапенко, К. П. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-09-22T08:26:40Z | |
dc.date.available | 2015-09-22T08:26:40Z | |
dc.date.issued | 2015 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Грибова Л.В. Проблеми професійного самовизначення в умовах здобуття або зміни професії / Л. В. Грибова, К. П. Остапенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 51. - C. 86-90. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8151 | |
dc.description.abstract | В статті досліджуються проблеми професійного самовизначення особистості, що виникають протягом усього професійного життя під впливом соціально-економічних умов, міжособистісних відносин, особистісного розвитку та прагненням до самореалізації. Професійне самовизначення розглядається як усвідомлений вибір професії з урахуванням особливостей і можливостей особи на тлі вимог до професійної діяльності. Приведені і узагальнені результати анкетування старшокласників, окреслені сучасні напрямки і тенденції щодо вибору професій. Як система взаємопов’язаних економічних, соціальних, психологічних та педагогічних заходів, спрямованих на активізацію процесу професійного та особистісного самовизначення розглядається професійна орієнтація. В дослідженні профорієнтаційна діяльність структурована за змістовими напрямами. | |
dc.description.abstract | In the article the author examines the problems of a person’s professional self-determination that arouse during the whole professional life time under the effect of social and economic conditions, interpersonal relations, personal development and seeking for personal fulfilment. Professional self- determination is viewed as a deliberate choice of profession taking into account personal individuality and abilities upon the background of the professional requirements. The results of senior school students’survey have been presented as well as the new trends and directions in profession selection have been out lined. The career guidance is considered as a system of inter related economic, social, psychological and pedagogical measures intended to facilitate professional and personal self-determination. In the research the career guidanceis structure dinaccordance with content directions. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | професійне самовизначення | |
dc.subject | самореалізація | |
dc.subject | професійна орієнтація | |
dc.subject | professional self-determination | |
dc.subject | career guidance | |
dc.title | Проблеми професійного самовизначення в умовах здобуття або зміни професії | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |