Висвітлено підходів до забезпечення активізації пізнавальної діяльності студентів перших
курсів фізико-математичних факультетів педагогічних вищих навчальних закладів, як основи
якісної природничо-математичної освіти. Запропоновано програму курсу“Концепції сучасної
наукової картини світу”, що має важливе значення для формування наукового світогляду та
загальної культури студентів, так як розкриває матеріальність світу, зв’язок матерії і руху,
простір і час; діалектику природи через закон єдності і боротьби протилежностей, закон
переходу кількісних змін в якісні, незнищуваність матерії, роль практики в пізнанні, а також
показує пізнаваність світу, об’єктивність знань, взаємозв’язок і взаємообумовленість явищ,
матеріальну єдність світу.
Отражено подходы к обеспечению активизации познавательной деятельности студентов
первых курсов физико-математических факультетов педагогических высших учебных заведений,
как основы качественного естественно-математического образования. Предложена программа
курса“Концепции современной научной картины мира”, который имеет важное значение для
формирования научного мировоззрения и общей культуры студентов, так как раскрывает
материальность мира, связь материи и движения, пространства и время; диалектику природы
через закон единства и борьбы противоположностей, закон перехода количественных изменений
в качественные, неуничтожаемость материи, роль практики в познании, показывает
познаваемость мира, объективность знаний, взаимосвязь и взаимообусловленность явлений,
материальное единство мира.
It is reflected going near providing of activation of cognitive activity of students of the first courses
of фізико-математичнихfaculties of pedagogical higher educational establishments, as bases of highquality naturally-mathematical education. The program of course of “Conception of modern scientific
picture of the world” which has an important value for forming of scientific world view and general
culture of students is offered, so as exposes materialityof the world, copulas of matter and motion, space
and time; natural dialectics through the law of unity and fight of oppositions, law of transition of
quantitative changes in high-quality, незнищуваністьof matter, role of practice in cognition, and also
shows cognizableness to the world, objectivity ofknowledge, intercommunication and interconditionality
of the phenomena, material unity of the world.