ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кістін, Ю. О. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-09-15T10:07:20Z | |
dc.date.available | 2015-09-15T10:07:20Z | |
dc.date.issued | 2014 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Кістін Ю. О. До проблеми формування дослідницьких умінь майбутніх біологів / Ю. О. Кістін // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 47. - C. 99-109. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8074 | |
dc.description.abstract | Проведений ґрунтовний аналіз стану розроблення проблеми “навчання у вишах крізь дослідництво” у провідних психолого-педагогічних першоджерелах і дисертаційних дослідженнях засвідчив наявність полісемії її понятійно-категоріального апарату. Він дозволив сформулювати низку теоретичних положень для розроблення методичної системи формування дослідницьких умінь майбутніх біологів. | |
dc.description.abstract | Проведенный обстоятельный анализ состояния разработки проблемы “обучения в вузах через исследование” в ведущих психолого-педагогических первоисточниках и диссертационных исследованиях показал наличие полисемии ее понятийно-категориального аппарата. Он позволил сформулировать ряд теоретических положений для разработки методической системы формирования исследовательских умений будущих биологов. | |
dc.description.abstract | Conducted a thorough analysis of the development ofthe problem of “teaching in universities across research” in leading psycho-educational primary sources and dissertations revealed the presence of polysemy its conceptual and categorical apparatus. It is allowed toformulate a number of theoretical propositions to develop methodological research skills formation system for future biologists. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | дослідна діяльність | |
dc.subject | навчально-дослідна та науково-дослідна діяльність студентів | |
dc.subject | навчально-дослідницькі та науково-дослідницькі вміння студентів | |
dc.subject | структура дослідницьких вмінь | |
dc.subject | исследовательская деятельность | |
dc.subject | учебно-исследовательская и научно-исследовательская деятельность студентов | |
dc.subject | учебно-исследовательские и научно-исследовательские умения студентов | |
dc.subject | research activities | |
dc.subject | teaching and research and research activities of students | |
dc.subject | teaching and research and research skills of students | |
dc.subject | the structure of research skills | |
dc.title | До проблеми формування дослідницьких умінь майбутніх біологів | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |