Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування готовності старшокласників до свідомого вибору майбутньої професії типу "людина - техніка" в процесі навчально-виховної роботи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Куліненко, Лілія Борисівна
dc.date.accessioned 2015-08-25T14:06:11Z
dc.date.available 2015-08-25T14:06:11Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.citation Куліненко, Лілія Борисівна. Формування готовності старшокласників до свідомого вибору майбутньої професії типу "людина-техніка" в процесі навчально-виховної роботи : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л. Б. Куліненко ; наук. кер. С. І. Тадіян ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2002. - 21 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7922
dc.description.abstract Дисертація присвячена формуванню готовності до свідомого вибору старшокласниками майбутньої професії типу “людина – техніка” Розроблена і впроваджена педагогічна технологія профорієнтації старшокласників та формування їх готовності до свідомого вибору технономічних професій з використанням модульного підходу, розробки мотиваційного, інформаційного, діагностико-корекційного і проективного змістовних модулів. За результатами факторного аналізу найбільш чутливим показником попереднього професійного вибору визначена “усвідомленість майбутньої професії”. З’ясовано, що завдання профорієнтації на технономічні професії важливо ставити не стільки в аспекті попередньої підготовки до професії, скільки в напрямку глибокої рефлексивної проробки змісту діяльності, власних можливостей і соціального професійного проектування. uk_UA
dc.description.abstract Диссертация посвящена научно-педагогическому осмыслению проблемы формирования готовности старшеклассников к осознанному выбору будущей профессии типа “человек – техника” в процессе научно-воспитательной работы. Важным является предоставление учащимся, которые способны овладеть профессиями типа “человек – техника”, осознать собственное призвание, скорректировать как жизненные планы, связанные с данной профессией, так и соответствующую профессиональную направленность. Кроме того, среди старшеклассников, имеющих способности к технике, немало таких, которые сделали другой выбор будущей профессии на неопределенных основаниях (престиж, популярность, мода и др.). В работе исследован опыт проведения профориентационной работы в старшей школе, который позволил теоретически решить противоречия между непрерывностью опыта, который передаётся ученикам, и динамикой жизни. Основным направлением работы было выявление предварительного выбора старшеклассниками будущей технономической профессии по определенным параметрам, выяснение влияния “способа профориентации” на предварительный выбор технономической профессии. uk_UA
dc.description.abstract The thesis is devoted to the problem of the formation of readiness of the junior pupils to the realized choice of the future trade such as “the man –engineering”. The method of the technique professional orientation of the junior pupils was modified with the help of the usage of the modular approach (motivated, information, diagnostic, projective). According to the result of the factor analysis the most sensitive indicator of the preliminary professional choice is determined by “the realization”. The interpretation of the result received in the course of experimental research allows us to compare the pedagogical condition of the professional orientation and its efficiency. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject готовність до вибору професії uk_UA
dc.subject професійна орієнтація uk_UA
dc.subject параметри оцінки ефективності професійної орієнтації uk_UA
dc.subject адекватність вибору технономічної професії uk_UA
dc.subject референтність чинника вибору технономічної професії uk_UA
dc.subject модель профорієнтації на технономічні професії uk_UA
dc.subject готовность к выбору профессии uk_UA
dc.subject профессиональная ориентация uk_UA
dc.subject параметры оценки эффективности профессиональной ориентации uk_UA
dc.subject адекватность выбора технономической профессии uk_UA
dc.subject референтность фактора выбора технономической профессии uk_UA
dc.subject Readiness of the junior uk_UA
dc.subject professional orientation uk_UA
dc.subject parameters of an estimation of efficiency of professional orientation uk_UA
dc.subject adequacy of a choice technique of a trade uk_UA
dc.subject referent of the factor of a choice technique of a trade uk_UA
dc.subject.classification 378.15 uk_UA
dc.title Формування готовності старшокласників до свідомого вибору майбутньої професії типу "людина - техніка" в процесі навчально-виховної роботи uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу