Дисертаційне дослідження присвячено теоретико-експериментальному вивченню проблеми динаміки образу професії студентів-психологів. Емпірично досліджено компоненти образу професії: когнітивний (показники: змістове навантаження, адекватність, цілісність), особистісно-смисловий (показники: значущість, оригінальність), емоційний (показник: емоційне забарвлення). Визначено психологічні особливості, структуру, динаміку, зовнішні та внутрішні чинники динаміки образу професії майбутніх практичних психологів. Обґрунтовано, розроблено та апробовано авторську комплексну програму з актуалізації та розвитку образу професії в студентів-психологів.
The thesis is devoted to theoretical and experimental studying of a problem of dynamics of the image of profession of future psychologists. Components of the image of profession are empirically investigated: cognitive (parameters: substantial loading, adequacy, wholeness), personal meaning (parameters: the importance, originality), emotional (parameters: emotional coloring). Psychological features, structure, dynamics, external and internal factors of dynamics of the image of profession of the future practical psychologists are defined. The author's complex program of actualization and development of the image of profession in students-psychologists is proved, developed and tested.