Короткий опис(реферат):
У статті розглядається зміст роботи над піснею на
заняттях з англійської мови зі студентами гуманітарних
спеціальностей ВНЗ шляхом формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища
В статье рассматривается содержание работы над
песней на занятиях по английскому языку со
студентами гуманитарных специальностей ВУЗ.
In the article the content of work with songs at the English
language lessons with students of the humanities of
higher educational establishments is explored in the way of professionally oriented foreign language teaching environment formation.
Суть розробки, основні результати:
1. Дудко Н. В. Технології інтенсифікації навчального
процесу у ВНЗ // Теоретичні питання культури,
освіти та виховання: зб. наук. пр. – Вип. 39. – К. : Вид.
центр КНЛУ, 2009. – С. 17.
2. Петько Л. В. Проблеми шкільного підручника //
Іноземні мови. – 2007. – № 3. – С. 14–15.
3. Maksimov I. Listen to the songs and improve your
English. – К. : ВК „Зірка”, 2002. – 93 с.
4. Голубев А. П., Смирнова И. Б. Песня в курсе
английского языка: Тексты, переводы, упражнения,
ноты: уч. пособ. – М. : Изд. центр «Академия», 2003.
– 304 с.
5. Гапонова С. В. Використання пісень для навчання
іноземної мови у початковій школі // Іноземні мови.
– 2005. –№ 3. – С. 42–43.
6. Наталчина школа // Іноземні мови. – 2005. – № 4. –
С. 44–46.
7. Калита А.А. Фонетичні засоби актуалізації смислу
англійського емоційного висловлювання. – К. : Вид.
центр КНЛУ, 2001. – C. 75.
8. Мусійчук С. М. Психологічні й розвивальні ресурси
використання синергетичного підходу до викладання
іноземної мови у ВНЗ // Теоретичні питання культури, освіти і виховання: зб. наук. пр. – Вип. 39. – К. :
Вид. центр КНЛУ, 2009. – С. 92–95.